
Побудова акустичної системи неможлива без якісної передачі та локалізації низькочастотних звуків. Завдяки ним, баси звучать гучно та виразно. Штатні і навіть замінені динаміки рідко справляються із цим завданням, тому без використання сабвуфера обійтися практично неможливо.
Людське вухо не здатне локалізувати джерело низьких частот, тому сабвуфер може бути розміщений в будь-якому місці автомобіля, відповідно до дизайну авто та власних побажань.
За видом сабвуфери поділяються на активні – з інтегрованим підсилювачем, та пасивні – без нього. Конструкції також мають свої різновиди:
Закрита коробка – герметична конструкція, забезпечує рівномірну передачу звуку.
Фазоінвертор – пристрій із виводами у формі вентиляційних отворів, що виводять повітря з однієї сторони. Завдяки цьому, охолоджується котушка, звуки “чистіші” та гучніші ніж у закритій системі.
- Продаж та встановлення активних та пасивних автомобільних сабвуферів
- Виготовлення та встановлення анатомічних корпусів сабвуферів (індивідуальний дизайн короба)
- Заміна неробочих автомобільних сабвуферів
Сабвуфер з пасивним радіатором – представлений у формі двох динаміків, один з яких пасивний, позбавлений котушки та магніту. Кожен динамік отримує власний діапазон. Звукова хвиля, що лише від пасивного динаміка накладається на хвилю від активного випромінювача.
Бандпас – двокамерна конструкція, симбіоз закритої коробки та фазоінвертора. Така система забезпечує високий ККД.
Free Air – найчастіше встановлюються в багажниках, не мають корпусу та виглядають як звичайні динаміки. Придатні, якщо потрібно заощадити місце.
Найскладнішим та найважчим у виготовленні типом автомобільного сабвуфера є тип СТЕЛС, або ж, як його ще називають анатомічний сабвуфер. Його основна мета зберегти корисне місце в багажнику, тому виготовляється спеціальний корпус, який повторює геометрію крила або днища багажника. Робота не з легких, але результат – це якісне звучання, вільний простір багажника, і неперевершений візуальний ефект.
