Подряпаний лак на кузові автомобіля однаково помітний що на білому, що на чорному автомобілі. Потертості від мийок, гілок дерев, опадів, манікюру і сумок рано чи пізно роблять покриття мутним.
Звісно, можна кузов відполірувати. Але пройде деякий час і цю недешеву процедуру доведеться робити знову. А потім прийде той момент, коли лак витончиться і полірувати далі не можна буде, інакша наступить корозія.
Саме тому інженери винайшли антигравійну проліуретанову плівку. Вона спочатку служила для захисту військової техніки, крил вертольотів. Плівка одночасно є прозорою і надміцною. Складна сполука поліуретан у товщині всього 200 мікрон дає потужний захист. Таку плівку важко подряпати навіть спеціально ножем. Тому вона витримує багато років подряпин гравієм, обочинами, гострими предметами. Кузов під нею залишається збережений. А щоби машина ще й виблискувала, з плівкою її також можна полірувати. Адже вона – багатошарова.
Усі ці переваги роблять антигравійку все більш популярною серед автовласників. На прикладі BMW X5 добре видно, яким глянцевим, дзеркальним став кузов після нанесення антигравійної плівки Llumar. А про те, що на кузов щось узагалі наклеєно, з відстані взагалі важко здогадатися. Колір машини абсолютно не змінений.