Дуже багато у нас в країні автомобілів преміум класу, без преміум функцій. Незрозуміло хто в цьому винен. Або автосалони, які замовляють більш бюджетні комплектації автомобілів, або власники які не знають, що ці опції можна замовити, або менеджери в автосалонах які замовчують про те, що ці опції існують.
Наприклад, ось цей BMW X5. Автомобілю всього п’ять років – ні камери, ні паркувального радару на ньому немає.
Офіційні дилери називають власникам (у тому числі і конкретно цьому космічні суми, які змушують відмовлятися від використання сучасних технологій.
Ми знайшли вихід. Спеціальний блок узгодження, спільно з кодуванням головного пристрою і не оригінальною камерою заднього виду, а також не оригінальними парктроніками виробника SteelMate.
Завдяки додатковому блоку узгодження забезпечується коректна робота оригінального монітора і неоригінальної камери з паркувальними радарами SteelMate. Робота паркувальної системи нічим не відрізняється від тієї, яка встановлюється з заводу. Паркувальні лінії активні (повертаються при повороті керма). Є можливість калібрування траєкторії паркування. Інформація з паркувальних радарів відображається на штатному дисплеї (там де повинна відображається по заводу), звук на штатних динаміках.
Такий комплект обходитися набагато дешевше, ніж оригінальний.
На даному відео представлена робота неоригінальних паркувальних радарів і неоригінальної камери заднього виду спільно з оригінальним головним пристроєм BMW CIC (аналогічну процедуру можна провести і на системах BMW NBT).