Замінити лобове скло без ризику можна лише у професіоналів

 

g23 tvthor news main

Замінюють скло не лише тоді, коли воно тріснуло. Ефект лінзи, бліки, веселка, подряпини, шум у машині на великих швидкостях  – це теж причини для заміни лобового скла. Крім того, якщо на склі є тріщина, машину важко продати. А їздити із пошкодженим склом заборонено законодавством і можна отримати штраф.

 

Замінити лобове скло Львів – це не просто купити нову деталь до автомобіля. Потрібно знати багато нюансів.

 

Які види скла бувають?

 

Сьогодні майже усі моделі виготовляються за технологією «триплекс», тобто коли скло складається з 2-х шарів, між якими є плівка. Вона перешкоджає тому, що при ударі скло висиплеться в салон. Ці скла мають хорошу шумоізоляцію.

 

Сталініт – закалене скло. Воно розсиплеться при ударі на безліч дрібних негострих частинок. Його переважно використовують для бокових і задніх вікон.

 

Дуплекс – ламіноване скло. На нього наноситься прозора плівка 0,35 мм. При ударі скло не розлетиться, але воно все ж менше стійке, ніж триплекс.

 

Багатошарові лобові скла. Такі як триплекс, але шарів може бути багато. Ці скла дуже міцні і добре підходять для броньованих автомобілів.

 

 

На що звернути увагу?

 

  • На маркування. На оригінальному має бути знак виробника, дата виготовлення, позначка державного стандарту.

 

  • Чи немає на склі подряпин, нерівностей, розмитостей, веселки. Неякісне скло буде давати дуги і їздити з ним буде нестерпно для очей.

 

  • На відтінок. Виробники рідко пропонують зовсім прозоре скло. Частіше воно все ж має ледь помітний відтінок – коричневий, синій, фіолетовий. Видимість цей колір не викривляє. Але водій може обрати відтінок собі до смаку.

 

 

 

 

 

Якого виробника обрати?

 

Можна брати і оригінальне скло, і китайське, і якісне китайське. Якщо перший варіант не по кишені, краще обирати – третій. Ось найвідоміші виробники, що добре себе зарекомендували.

 

XYG Glass – потужна китайська компанія, її обирають по всьому світу. Має широкий асортимент скла і доступні ціни.

 

AGC – японська фірма, її скло відрізняється екологічністю та міцністю. Продукція проходить багато випробувань, перш ніж  потрапить на ринок.

 

Nordglass – польський виробник, який торгує по всьому світу склом для поїздів, яхт, броньованим склом. Її автоскло також у топах продаж.

 

Pilkington – британська компанія, торгує склом  для сільськогосподарської техніки, залізничного транспорту, має найсучасніше обладнання і відповідає всім стандартам якості. Щороку випускає 6 мільйонів тонн автоскла.

 

Хороше співвідношення якість-ціна мають продути китайської компанії Fuyao Glass industry Group Co LTD, турецької Olimpia Glass.

 

Splintex – бельгійський виробник, що за якістю скла значно випереджає китайські і турецькі продукти. Скло цієї компанії зарекомендувало себе як дуже безпечне в разі ДТП.

 

 

Чи можна не купляти скло, а реставрувати старе?

 

Реставрувати тріщини у склі можна тільки якщо діаметр дефекту не більше 1,5 см. І щоб він був  близько до краю скла.

 

Невеликі зірочки від удару можна залити прозорим полімером, який застигає та укріплює уламки. Ушкодження буде майже непомітним і такий спосіб набагато дешевший, ніж замінити лобове скло Львів. Але тут є одна умова. Як тільки у скло потрапив камінь – дефект одразу потрібно заклеїти скотчем. Якщо в тріщини вже потрапить пил, (реставрація скла) буде неможлива.

 

Можна поклеїти укріплюючу плівку на лобове заздалегідь. Наприклад атермальну. Вона прозора, однак перешкоджає перегріванню салону. А сама по собі ще й «триматиме» уламки в разі удару і захищатиме його від подряпин.

 

Тонувальні плівки на лобове не рекомендовано наносити. Вони утруднюють видимість. Якщо скло затоновано більше ніж на 25%, водій може отримати штраф. А закордон узагалі зі затемненим склом не виїде.

 

Де (купити лобове скло)?

 

Краще звернутися до спеціалістів, які встановлюють скло. Вони звернуть увагу на технічні характеристики, які невідомі власнику машини. Це тип клею, на який кріпилося  рідне скло і який рекомендований для нового. Це товщина скла, здатність витримувати ту кількість датчиків і камер, які є на лобовому склі, прозорість та відтінок.

 

 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [1 Голос]