Поліровка кузова автомобіля. Як відполірувати авто і чи вартує це робити своїми руками

 

polirovka main statia tvКожен день, навіть новий блискучий автомобіль піддається дії різних природних явищ, неякісного дорожнього покриття, або навпаки занадто «якісного», що вилітає з-під коліс автомобіля, що їде попереду. Атмосферні опади, перепади температур, загалом, все, що стикається з вашим автомобілем, намагається його подряпати, навіть сезонні перепади температур негативно позначаються на лакофарбовому покритті. А як «чудово» виглядає автомобіль після мийки, якщо на мочалку, або в мийну установку потрапив пісок.

 

Подряпини бувають різні: одні відразу помітні навіть при слабкому освітленні, інші видно тільки під певним кутом і тільки на сонці. Іноді дрібних, непомітних ушкоджень так багато, що виникає ефект «матовості». Щоб позбавитись від таких неприємностей і надати своєму автомобілю первозданний блиск і глибину кольору ми пропонуємо Вам послугу полірування. Можна поєднати красу зовні – полірування, і красу всередині – хімчистка салону автомобіля.

 

polirovka main statia 1

 

Існує величезний вибір товарів для самостійного полірування, з докладним описом і т. д. АЛЕ не варто забувати, що процес полірування, досить складна і тривала процедура, що вимагає певної підготовки, навичок і спеціальних знань. В іншому випадку Ви можете тільки нашкодити своєму автомобілю, навіть не наблизившись до бажаного ефекту.

 

Пропонуємо Вам порівняти вартість послуги полірування та вартість фарбування Вашого автомобіля, що часто і відбувається після самостійної поліровки кузова. Також полірування необхідне при підготовці автомобіля до продажу. Важко встояти, коли перед Вами блискучий, акуратний і чистий автомобіль, особливо якщо поєднати полірування кузова і хімчистку.

 

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

Сам процес полірування вже багато разів описаний на різних ресурсах, тому варто виділити основні, ключові моменти. Поверхня полірування очищається від забруднень, дорожнього бітуму і т. д., після знежирюється і готується безпосередньо до полірування. Далі, оцінюється глибина подряпин для правильного підбору відповідного абразивного матеріалу, так звана «абразивна поліровка». При такій поліровці знімається в середньому від 2 до 7 мкм лакофарбового покриття (усунення «матовості», неглибокі подряпини).

 

polirovka main statia 2 polirovka main statia 4

 

Знову ж таки, звернемо Вашу увагу, що товщина шару, що знімається залежить від глибини подряпин. Сам процес виглядає як «вишкурювання» поверхні, але із застосуванням сучасних абразивних полірувальних паст і обладнання. На цьому етапі, полірування автомобіля тільки починається. Далі фахівець підбирає більш дрібну абразивну пасту і більш дрібний інструмент для усунення вже не самих подряпин, а результатів першої стадії обробки.

 

Процес полірування і заміни матеріалів повторюється до тих пір, поки поверхня лакофарбового покриття не перетвориться на ідеал краси і блиску. Час полірування, кількість полірувальних паст і полірувальних дисків залежить від глибини пошкоджень і площі полірування. Далі, наноситься захисний шар із спеціальної емульсії, матеріалів на восковій основі або, щось більш сучасне, наприклад нанокераміка.

 

Після фарбування необхідно захистити свіже покриття Вашого авто, або окремі забарвлені деталі. Пропонуємо Вам «захисну» поліровку, метою якої є покриття захисною плівкою, яка крім захисних функцій, додасть шикарний блиск і «дорогу» глибину кольору. Використовуються сучасні матеріали (часто на основі воску або силікону) та сучасне обладнання. Всі роботи виконуються кваліфікованими професіоналами.

 

polirovka main statia 3  polirovka main statia 5 

 

Товщина заводського лакофарбового покриття у різних виробників різна, але в середньому становить від 80 до 170 мкм. Звертаємо Вашу увагу на слово - «заводське покриття», особливо, якщо Ви придбали старий автомобіль. З кожним поліруванням воно стає менше, тому після всіх процедур з відновлення блиску і глибини кольору Вашого автомобіля, його покривають спеціальними захисними засобами, які володіють різними захисними властивостями, такими як якісне «прилипання» до поверхні, відносним опором навколишнього середовища, водовідштовхувальний ефект, ефект опору ультрафіолетових променів або «рідким склом».

 

Всі роботи, починаючи від підготовчих і до фінішної перевірки якості, ми проводимо в чистому спеціальному боксі, щоб уникнути потрапляння пилу або фрагментів старого покриття на поліровану область. Усі матеріали та обладнання відповідають останнім сучасним вимогам. Кваліфікований персонал виконає роботу максимально швидко, але при цьому за основу завжди береться якість полірування.

 

Детальніше про послугу полірування кузова автомобіля можна дізнатись ТУТ

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [1 Голос]