Переобладнання вантажного мікроавтобуса в пасажирський. Схеми переобладнання

 
Останнім часом стало актуальним переобладнання мікроавтобусів і легких комерційних автомобілів з вантажного на пасажирський. Переобладнання вантажного транспорту дає можливість значної модернізації та допрацювання у відповідності з побажаннями і фінансовими можливостями клієнта. Переобладнання мікроавтобуса має три основних напрямки - технічне, зовнішнє і внутрішнє.

У цій статті більшою мірою мова піде про внутрішнє переобладнання мікроавтобусів, а інші два згадуватися не будуть. Внутрішнє переобладнання транспортного засобу являє собою зміну салону з метою отримання значно більшої функціональності і рівня комфорту і включає в себе виготовлення, пошиття та встановлення додаткових рядів сидінь, обладнання нової підлоги, обезшумлення салону автомобіля, поліпшення зовнішнього вигляду дверей, стелі, центральної консолі, торпедо і інших елементів салону. Для цих цілей може використовуватися безліч різних матеріалів: текстильні матеріали, шкірзамінники, шкіра, алькантара і багато інших, тут все залежить від можливостей та побажань клієнта.

Також для перетворення салону і отримання більшого комфорту і однозначно підвищення функціональності салону бажано встановити елементи декору: столики, ніші, різноманітні полиці або мінібари. Крім усього іншого, при внутрішньому переобладнання салону можна реалізувати встановлення додаткового електрообладнання такого як: системи навігації, аудіо та відео систем, систем кондиціонування, обігріву та додаткового освітлення. Для переобладнання підійде будь-який автомобіль, незалежно від його марки і року випуску.

Далі будуть представлені можливі і більш актуальні варіанти установки додаткових посадочних місць. Я думаю, це питання цікавить більшість потенційних клієнтів, які замислюються про переобладнанні мікроавтобуса. Але в першу чергу варто визначитися з цілями використання транспортного засобу, а вже потім вибирати більш підходящий для себе варіант.

Для початку варто згадати, що поняття мікроавтобуса - це вельми просторове і може являти собою безліч варіантів. Але як правило всі виробники випускають більш або менш стандартні варіанти бази і кузова: компактний - 3250 мм, стандартний - 3665 мм, подовжений - 4325 мм і довгий, який має ту саму базу, що і подовжений, але кузов його винесено більше за задню вісь. Також є відмінності у висоті потолку і стандартно застосовуються 3 варіанти - звичайний, високий та надвисокий. Але є невеликі виключення - автомобілі на базі компактної з надвисокою стелею не випускаються і відсутні модифікації на довгій і подовженій базі з звичайною висотою стелі. Також бувають невеликі виключення в передньому ряді сидінь - їх може бути два або три. Також може бути невелика різниця в ширині розсувних дверей - в компактному варіанті становить 1040 мм, а в інших 1300 мм.

Тепер, власне розглянемо варіанти внутрішньої компонування салону автомобіля, які застосовуються при переобладнанні. За основу буде взята стандартна схема вантажного мікроавтобуса.
Схема Класик 9 - надає можливість встановлення максимальної кількості посадочних місць - 9. У такому варіанті передбачено відносно невеликий вантажний відсік в задній частині. У такому варіанті варто врахувати невелику незручність доступу до останнього ряду сидінь. Для зручності посадки і висадки пасажирів спинка ближчого сидіння до бічних дверей робиться відкидної. Перегородка, яка спочатку була встановлена видаляється і таким чином створюється єдиний простір салону автомобіля.
Схема Класик 8 - від попередньої відрізняється відсутністю одного сидіння в другому ряді, тим самим надаючи більш комфортний доступ до заднього ряду.
Схема Комфорт 9 - має відмінності у другому ряді сидінь, він встановлюється спиною до напрямку руху. Ця схема дозволяє більш компактну установку рядів сидінь і збільшити простір для вантажу в середній частині салону. У такому разі забезпечується легкий доступ до всіх рядів сидінь.
Схема Комфорт 8 - повністю аналогічна до попереднього варіанту, за винятком відсутності одного крісла в другому ряду: замість трьох сидінь встановлюються два.
Схема Комфорт 8+ - може бути двох варіантів: звичайна і з поворотними сидіннями. У цьому варіанті передбачена установка відкидного або стаціонарного столика, а простір під ним може використовуватися для установки мінібару або невеликого вбудованого холодильника. Такий Варіант оптимально підходить для великих сімей і любителів далеких подорожей на транспорті.

Перший варіант
Другий варіант
Схема "Трансформер" - відрізняється від інших варіантів пересувним заднім рядом сидінь, що дозволяє змінювати обсяг вантажного відділення. У такому варіанті можливо кілька технічних рішень - зміщення цілого ряду сидінь або тільки окремих сидінь, тим самим змінюючи об'єм багажного відділення.
Схеми з переміщенням перегородки - в таких варіантах перегородка переноситься з передньої частини салону автомобіля на задню частину, тим самим відділяючи багажне відділення від пасажирського. Така схема більш підходить для мікроавтобусів з довгою і подовженою базою. Тут можлива установка двох або трьох рядів сидінь, відповідно від цього залежатиме обсяг вантажного відділення.


Схема Оптима 6 - має тільки один ряд додаткових сидінь, які встановлюються в середній частині салону автомобіля. Така схема має досить великий вантажний відсік і не має перегородки. У такому варіанті можлива модифікація зі зрушенням другого ряду сидінь, а відповідно дає можливість змінювати обсяг багажного відділення.
Схема Люкс 9 - передбачає встановлення 3-ох додаткових рядів сидінь, встановлення столика і можлива установка телевізора. У цьому варіанті відсутнє середнє сидіння в першому ряді. Така компоновка відмінно підходить для далеких подорожей великою сім'єю або з друзями.
Така ж схема в подовженому варіанті

Крім представлених готових схем можуть бути й інші варіанти компонування салону автомобіля. Для кожного замовника може бути розроблений індивідуальний проект з урахуванням його побажань.

Мікроавтобуси, які потрапляють на переобладнання, як правило купуються в Європі і пригоняются сюди. Це і не дивно, адже купівля вантажного мікроавтобуса, його розмитнення та переобладнання обійдеться значно дешевше, ніж купити готовий пасажирський варіант з заводу. У доповненні до всього, Ви отримаєте саме те, що потрібно Вам - індивідуальний дизайн і стиль, який підійде для цілей використання транспорту, значно більше комфорту і зручностей.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [3 Голоса (ів)]