Підготовка авто для бездоріжжя. Ліфтування автомобіля

 
Практично кожен автовласник позашляховика замислюється про поліпшення стандартних ходових характеристик автомобіля. Ну і завжди виникає бажання покататися на своєму залізному коні по бездоріжжю, а не тільки по гладкому асфальту. Для збільшення прохідності і зміни зовнішнього вигляду як правило застосовується ліфтинг автомобіля.

Ліфтинг автомобіля буває двох варіантів - кузовний ліфтинг і ліфтинг підвіски. До речі, дуже часто ці види тюнінгу між собою плутають. Ліфт підвіски - це більш складний і дорогий процес, і як правило більшість автовласників вдаються до боді-лифту.

Ліфтинг підвіски передбачає збільшення кліренсу автомобіля над дорожнім полотном шляхом заміни амортизаторів, задніх і передніх пружин, а також використання спеціальних комплектів для ліфта підвіски. Таким чином дорожній просвіт транспортного засобу можна підняти ще додатково до 300 мм. На позашляховиках з великою висотою краще використовувати рульові стабілізатори для кращої керованості автомобіля.
Комплекти для ліфтингу підвіски автомобіля відрізняються за розмірами і підбираються в залежності від потреб використання автомобіля. Малий ліфт-комплект ідеально підійде для автовласників з обмеженим бюджетом, але які все-таки хочуть змінити свій автомобіль. Такий комплект забезпечить збільшення висоти автомобіля на 38 мм. Середній ліфт-комплект збільшує дорожній просвіт позашляховика на 50 мм. При встановленні такого комплекту варто врахувати зміну ходових характеристик автомобіля. Використання великих ліфт-комплектів збільшить висоту на 100 мм і значно змінює не тільки зовнішній вигляд автомобіля, але і однозначно ходові характеристики автомобіля.

Кузовна ліфтовка (боді-ліфт) більш проста і безпечна, і радимо зупинити свій вибір саме на цьому виді тюнінгу позашляховика. Боді-ліфтинг застосовується тільки на рамних позашляховиках і передбачає підйом кузова над рамою автомобіля за допомогою спеціальних проставок. Перевагою кузовної ліфтовки є те, що при підйомі кузова автомобіль не змінює своєї стійкості при їзді по дорозі, так як центр ваги автомобіля практично не зміщується.
Завдяки боді-ліфту, колеса більшого розміру вільно займають своє місце і тим самим покращується прохідність автомобіля. Крім цього піднімаються пороги, бампери, фаркопи, лебідки і все інше, що низько встановлено на позашляховику і не будуть чіпляти грунт при подоланні глибоких ярів і крутих підйомів. Також варто відзначити, що колесо більшого діаметра значно зменшує ударні навантаження на підвіску автомобіля і сприяє її збереженню.

Таке рішення буде ідеальним для поліпшення ходових характеристик автомобілів, які переобладнуються для полювання, риболовлі та поїздок по бездоріжжю. Завдяки цій процедурі автомобіль стає практично всюдиходом і при цьому всі його силові агрегати і деталі кузова піддаються значно меншим навантаженням.

Більш детальну інформацію по тюнінгу позашляховиків Ви знайдете в розділі: Off-Road підготовка 4х4.
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [3 Голоса (ів)]